الدراگون

نفسهای آتشین الدراگون

الدراگون

نفسهای آتشین الدراگون

الدراگون

نفسهای آتشین الدراگون

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به نام خداوند مظلومان

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علی سیدنا و مولانا حجه ابن الحسن المهدی عجل الله التعلی فرج. ادرکنی...

سلام دوستان 

این وبلاگ رو برای این ساختم تا درد دلهایی رو که نمیتونم هر جایی مطرح کنم بنویسم و باشد که روزی دردی در دل کسی نباشد 
اما الدراگون یعنی چی!؟دراگون که میدونین اژدها هست و من به خودم لقب الدراگون دادم به خاطر نفس داغی که دارم !
فکر نکنین انسانی خارق العاده هستم و از دهانم آتش خارج میشود!نه اینطور نیست!یک انسان معمولی و شخصی رنج کشیده از دنیا هستم و مثل دیگر برادران و خواهران مهاجرم رنج دوری از وطن و رنج فقر نسبی و دیدن فقر انسانها و رنج کنایه های برخی انسانهای مدعی انسانیت و رنج زندگی در محله های کشوری بیگانه با سختیها و دشواریهای همیشگی یک مهاجر افغانستانی و رنج دیدن ایثار پدر و مادر برای زندگی بهتر ما و رنج دیدن وضعیت نابسامان کشورم و رنج دیدن نابودی فرهنگ غنی افغانستانی اسلامی برادران و خواهرانم و رنج دیدن ظلمهای دنیا بر ضد راه حق شیعه و رنج و رنج و رنج کشیده ام و قلبم داغ و آتشین هست از این رنجها و نفسهایم تابع قلب و داغتر !
مانند اژدهایی خشمگین بر ضد عوامل این رنجا کینه دارم و میخواهم با نفسهای آتشینم نابودشان کنم و به امید خداوند تعلی و با یاری مولا و سرورمان حضرت حجه ابن الحسن المهدی ارواحنا فداه تلاش خودم را خواهم کرد 
باشد که ضربه ی کوچکی بر پیکره ی ظالم بزنم و با ظهور امام زمان عجل الله التعلی فرجه الشریف به آرزویمان یعنی دنیایی عاری از ظالم و ظلم برسیم 
الهم عجل لولیک الفرج
۹۲/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱۱)

باسلام ودرود

تبریک میگم

شما هم با افتخار لینک شدین

امیدوارم موفق باشید

( بخشید شما همون اقای اعتراض سیتی هستید؟؟؟؟؟؟)

 

پاسخ:
تشکر 
از دوستانشون هستم 
سلام.
خوش آمدین به دنیای جذاب وبلاگ نویسی.
انشالله که بتونین با مطالب مفیدتون دل آقا ر وشاد کنین.
با افتخار لینک شدین.
انشالله موفق باشید



پاسخ:
سلام 
ممنون 
انشالله 
شما هم موفق باشین
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۱ دختر هزاره
سلام بیرارمه(احتمالا)
تشکر از لطفتان و نظرتان
وب زیبایی جور کده
ان شالله که پایدار و موفق باشید
پاسخ:
سلام خوار 
درست حدس زدین 
تشکر از شما 
نظر لطفتان هست 
شما هم موفق باشین
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۱ اوای وطن (زهرا)

اینده ازان ماست بایدامیدوارباشیم.
خوبیش اینه تنهانیستیدمهاجرزیاده.[لبخند]
به دنیای بلاگفا خوش اومدید.

پاسخ:
بله درست میگین 
به آینده باید امید داشت 
ولی من تو بلاگفا نیستم تو بیانم!
ممنون بابت خوشامدگویی
سلام دوست عزیز ...
ممنون از لطفی که نسبت به من داشتی
و خوشحالم از اینکه یه دوست دیگه وارد دنیای وبلاگ نویسی شد
اگه همیشه قلم خودت باشه من مشتری پر و پا قرصت میشم اما راستش اگه فقط کپی پیست باشه و شعر عاشقانه شرمنده زیاد منو نمیبینی
پاسخ:
سلام 
نه تصمیم بر آن است تا همرو خودم بنویسم
منم خوشحالم بابت دوستانی چون شما
اکی.نایس.موفق یاشید و خوش آمدید به وبلاگ نویسی.
اللهم عجل الولیک الفرج.!
پاسخ:
ممنون
آمین یا ربالعالمین

۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۹ بامیانستان
سلام
پست اولتونو وقت کردم خوندم زیبا بود
انشاالله موفق باشید
شما هم لینک شدین
پاسخ:
سلام
 خواهش 
تشکر
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۷ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
از همکاری شما ممنونیم 
وبلاگ شما در لیست دوستان ما قرار گرفت
پاسخ:
خواهش میکنم 
تشکر
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۲ عرفان اقوامی
به نام او که بی او هیچ 
سلام بر شما دوست عزیز و گرامی!
دانلود نواهای مذهبی در پارسی سمپاد:
http://parsisampad.blog.ir/post/113
منتظر حضورتان هستیم 
نظر یادتان نرود
یا حق
پاسخ:
سلام 
تشکر
حتما
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۹ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز
با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
یا حق
پاسخ:
سلام 
انشالله
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۷ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
** عید سعید مبعث بر شما وبلاگنویس محترم مبارک باد **
با تصویری زیبا در رابطه با این عید سعید در خدمت شما عزیزان هستیم!
موفق و پیروز باشید
یا حق
پاسخ:
سلام 
بر شما هم مبارک 
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی